Rabu, 3 Disember 2008

Lil Babby On D Way.... WE WELCOME YOU!!!!

Yeeehaaa....

for this week... my luvly wife dah pregnent.. almost 27 week...
ahaha... n the baby inside her womb... growing big..bigger..biggest.. secara tak langsung makin besar jugak la perut bini aku.. sebesar SEMANGKA....
ahaha....
ahaha....
tergelak aku.. seronok.. ahaha

Haa.. ni lah stuff baru untuk future new born baby aku....
ahaha ni..


Mula2 sronok gak laa.. nak capture gambo ni... huh berpeluh2 nak susun.. arrange... konon nak nampak lawa ka..
ahahah tergelak aku...

Lepas gambo sume main campak dalam bakul.. ahaha...



aHAHA... SERONOK OIIII!!!!
AHAHA....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sonok gile die weh....pepon
kite tumpang gembira utk fathi gak...:)

Hamizan berkata...

baju pun byk kolor pink.... hahhahah... baby gurl..... seperti den cito dulu... wuuuuuuuuuuuuuu...

Fa-T berkata...

ahaha.. tergelak aku... ahaha

nana berkata...

patut le bilik tu memanjang bersepah je...

skudeng