Khamis, 4 Disember 2008

Kenapa AKU..


Pala makin ari makin pening kat opis yang macam taik nih....
Keseronokan berkerja dah lama hilang... macam PERMATA YANG HILANG... tapi permata yang hilang buku teks tingkatan 5 yang paling sronok aku pernah baca... ahaha tergelak aku....
ahaha...

Kadang-kadang stress... kadang2 pun stress jugak..... kire hari-hari stress laaa....

Ntah kenapa tiap kali kat opis ni.. aku asyik kene buat keje yang BOS aku sendiri tak paham...
x-plain kat aku pun tak clear... bila aku crita balik dia paham.. tapi bila aku buat knap salah... pelik.... tapi bila buat yang baru dia nak yang lama... BABI LAAAA!!!!

Kadang-kadang baik aku cakap dengan Ane Kacang Putih kat Hospital Kola Pilah... yang lebih paham dan memahami bahasa melayu.... (err.. bahasa melayu ka bahasa malaysia) ahaha tergelak aku.. ahaha...

6 ulasan:

Hamizan berkata...

huhu... kesian... tapi mcmana aku nak tolong.. ko minta laa kader kt tempat aku nie... bleh buat kejahatan kat sini... hahhaha

Fa-T berkata...

ahah tidak...!1 aku nak pencen!!!

pemikir lapuk berkata...

kalau aku..aku letak jawatan je...hehehehe

Fa-T berkata...

huahua... nanti la tunggu pencen....

Pyanhabib berkata...

dok mengintip kat ali maju ye?
apasal tak lapor diri, join kena teh sekali?

Pyanhabib berkata...

hah? ooo... mengintip kat ali maju ye?
apasal tidak lapor diri? kalau tidak boleh join kena teh dan tolong bayar sekali, ha!

skudeng