Selasa, 30 Disember 2008

DUIT.... DUIT..... murah rezeki.... 2008.... selamanya....


Aku baru jeh lepas baca entry makhluk sorang ni... Dilanda Bahgia kerna finance si DILOZ stabil...


Bagi aku duit ni betul2 bleh buat aku bahgia.... even aku dah ade family sendiri...

bila kite perati orang keliling kita ni... ramai bergaduh disebabkan duit.. adik beradik pun bergaduh pasal duit....


Aku pun pernah gaduh dengan abang aku.. pasal time skolah dulu aku slalu kene pau dgn abang aku... err.. tak banyak 2pusen jeh... tu pun balik umah bergaduh... ahaha... tapi skarng... rase aku yang banayk pau abang aku.... walaupun kadang2 aku dipau semula...



Duit ni punca bahgia dan punca gaduh... porak poranda...


Tapi sejak aku dah kahwin secara halal ni.. (ahaha tergelak aku...) Alhamdulillah... rezeki aku semakin murah.. dengan kehadiran pewaris aku... insyallah 2009 March....











Tiada ulasan:

skudeng