Rabu, 15 Oktober 2008

SAVE the SERVANT......... *tu kurt koben yang cakap....*

aduh.. pening pale.. ahaha.....
member aku sound boss.. BABI sama HARAM JADAH....
ahaha..
HEBAT.. cukup hebat.... we salute u....

bila aku buat chronology memang mamat tu tak salah... yang salah bos dia... (yang kena babi sama hram jadah....)
ahaha...

nak nampak bagus yang kuli kene marah...
sama la macam lembu sapi dapt nama...
tapi seb bek member aku bukan sapi mahupun lembu.. tapi kuli macm aku...
name pun government servant.. servant=kuli...+hamba...
ahahha...

mungkin ni nasib kuli-kuli yang ada sijil.. diploma... yang tak da degree...
kire kuli laa....

tapi ade sangt ke beza kuli ni dgn bos...
aku ingt yang bos pun bukan sume tau...
yang penting hormat each other.. ahahah kadang2...
ahaha
tergelak aku.. aahahaha.....

knp kuli punye pandangan slalu tak diendahkan.. macm la kuli ni hina.. tak da kuli tak da la reja...
kire reja tak siap laa....
mangkuk HAYUn.. ahahaha.. aku gelak lagi...
aahaha...

1 ulasan:

Hamizan berkata...

kah kah kah... aku setuju... P&P vs PT.. nantikan kemunculannye yg lebih hebat,,,,

skudeng