Selasa, 2 Ogos 2011

Review Gua... Gangguan



Kali ni gua baru angkat GANGGUAN dari sindiket Sol-Jah...
Bagi gua.. gua baru alami "gangguan" dalam perut.. Proses pencernaan gua terganggu dengan lawak sinis yang betul betul mengganggu.

Kulit depan terletak gambar "Sikat Kutu Yang Misteri" mampu menarik manusia untuk menghadapi "gangguan" sama ada ketika nak tidur mahupun menunggu waktu berbuka.

Penulisan gaya leisure, semua peringkat boleh baca. Jangan risau KDN tak akan menimbulkan "gangguan" ke atas diri anda sekiranya anda memiliki "Gangguan" ini. Dari cerita jiran jenis hantu sampailah cerita hantu jenis duduk asrama, semua ada dalam "gangguan".

Gua ucap tahniah kepada kumpulan penulis( Tok Rimau, Fikri Kacak, Kusyi Hirdan, Aimi Ainis, Ayob Kelubi, Rahimin, Mona Yanty, Syuqri Mustaqim, Ay Yusof, dan Kumprinx) yang berjaya menimbulkan "Gangguan" kepada perasaan bosan gua.

p/s : betul-betul banyak gangguan pasal ulasan gua

Tiada ulasan:

skudeng