Selasa, 5 April 2011

Review gua.. CEWAH...


"Pestaim" seumur hidup gua... turun gerai burger gua oder buku... buku Cewah...
gua beli buku ni di gerai burger rokes yang dioperated kan oleh Pipiyapong

Cewah satu bentuk bahan bacaan berjilid yang mampu membuat gua tersenyum.. tak tebal.. tak pula nipis..
Cewah juga merupakan himpunan berjilid tulisan dari blog Hilang Punca
Cewah juga terselit gambar-gambar penulis yang gua kira art...
Bila gua baca buku ni, gua dapat rasakan yang penulis telah memulakan hidup di antara tahun lewat 70'an - awal 80'an  dan membesar dan terus membesar sehingga kini.... menjadi ahli perniagaan...


Berbagai tauladan yang boleh diikuti... terutamanya bermula dari peringkat pendidikan pra sekolah... sehingga... NTAH...


Kenapa gua beli walaupun gua membaca blog kutu sorang ni....?
Sebab "RARE"... bukan terbitan Fajar, Sasbadi, Dewan Bahasa Pustaka, mahupun Pelangi.. dan gua suka gelak!

kahkahkah...

gambar punca : sol-jah

4 ulasan:

pye:rudz berkata...

gerai burger kat mana tu? aku nak singgah beli lah ingat.

Fa-T berkata...

kalau lu ngadap CIMB wangsa walk... sebelah kanan... lu akan nampak ade restoran... depan restoran itulah gerai burger rokes

Monster Globalisasi berkata...

d.i.y ni, mmg hebat dude..

Fa-T berkata...

ohw.. sama macam the bollock..

skudeng