Jumaat, 19 September 2008

Minyak.... dan Raya...

ahaha..... raya dah dekat.. dulu ade "mamat" tu cakap harga minyak nak turun.. ntah laa... aku dok usha http://www.bloomberg.com/energy/ minyak dah duduk bawah USD100 per barrel... ntah knp tak turun2... kadang2 dok usha pasal debat kat YOUTUBE yang DSAI dengan Shabery BN tuh... terpikir jugak aku..

dulu ade jugak "mamat" tuh janji nak turun harge.. bile minyak dunia turun under USD100.. tapi.. ntah la.. kene tipu kah kite ni...????

cube korang tengok kat bloomberg nun.. tak pun kalo maleh click gambar bawah ni konfirm dah turun...

















kesian rakyat yang macm aku ni.. kadang2 jemu jugak dgn gomen dok janji macm2...
ni bukan pe.. just luahan seorng rakyat di KELUMPO yang gaji tak berapa nak cukup... jangan letak aku kat ISA sudah... ahahaha


aku ni bukan nak sokong mane2.. just nak luah je... takut oo kene ISA...
ye laa sungguh pun istri aku tak uli tepung tuk buat kuih raye.. aku tetap tau tepung dok naik tinggi.. ayam yang terbang tak tinggi tu pun harge dok naik tinggi... pening aku...

ntah la... ahaha.. padan muke... aahaha...





Tiada ulasan:

skudeng