Khamis, 18 September 2008

FITRAH!!!

8 Rammadhan 1429.. ni la kali pertama aku bayar zakat fitrah untuk orang bawah tanggungan.. aku punye ISTERI... tahun depan insyallah untuk 3 orang...
aku... istri... anak(dalam perut istri aku).....

buat tahun ni aku kene bayar RM5.20 satu kepala... kepala atas je.. kepala yang lain tu tak masuk... kepala lutut... dsb tu tak kira..

so.. jumlah aku hulur untuk melengkapkan diri aku sbg seorang muslim.. RM10.40...
alhamdulillah....

haa yang lain jagn lupe fitrah... nanti... kene bakar api neraka...!!!! ahahaha baru tau.. padan muka!!!!
bawah ni resit dia laa....

2 ulasan:

Hatiku berkata...

murahlah 5.4, kat kampung aku 678.
6 atau 7 atau 8 ringgit. ikut gred beras. kalau org tak tau memang dia rasa pelik.

kampung aku kutip sendiri dan bahagi sendiri. apa barang kasi kat amir hadhari, nanti ketua bahagian dan JKK belasah :D

Fa-T berkata...

haa betul tu.. aku pun.. ntah laa...
lepas ni ingat nak bagi duit sndri la kan orng2 yang layak terima....

skudeng