Rabu, 12 Oktober 2011

Tiada Teh Selain Teh Selangor Mansion




Hari ni gua pusing area Masjid India. Betul kata Brader Pyanhabib, teh tarik di Selangor Mansion ini sedap.
Pagi ni gua melantak Nasi Briayani, Teh Ais, Teh Tarik tak lupa sebagai lelaki, gua mesti kekal berstamina gua pesan telur setengah masak.

Teh Tarik adalah pesanan terakhir gua. Gua hembus buih, meleleh buih dari bibir gelas turun ke permukaan 'stainless steel' meja. Sambil hirup gua pandang kiri kanan. Betul, ini lah mukim terbaik untuk menikmati Teh Tarik. Sruut.. sruut.... gua hirup. Rasa kelat teh, rasa lemak susu memang seimbang. Berpeluh dahi.

Lain kali gua singgah gua mesti pesan Roti Banjir sama Teh Tarik!

Dan......


Gua Naik Saksi Tiada Teh Tarik Selain Teh Tarik Selangor Mansion

6 ulasan:

uncle gedek berkata...

Wah!

Nak coba lah!

(stamina penting!)

GAFARO a.k.a. agentno9 berkata...

fuuuuuuu

nikmat dunia yang sementara....

keh keh keh

Fa-T berkata...

uncle gedek...
ya stamina...kehkehke

gafaro...
marilah menikmatinya selagi ada nafas...

Pyanhabib berkata...

roti banjir satu hal. tapi lu mesti pesan `roti spesel' hah, yang ini syahwat lu pasti terangkat! ingat: roti spesel!

Najwa Aiman berkata...

Bro... Kat ne tempat ni? Wa nak try gak!

Fa-T berkata...

brader pyan..
ok ok spesel!

najwa...
area masjid india... medan bunus! menghadap sungai depan jejantas

skudeng