Rabu, 11 Februari 2009

Samseng Sungguh Driver Ahli Politik Itu....

Huh...
Terpinga aku mengenangkan lagak sombong dan kebodohan sang DRIVER Ahli Politik itu...
Berlagak... Samseng...

Mujur aku mengenangkan tahap pendidikan si DRIVER yang SAMSENG... kalo bijak pandai dan matang masakan si DRIVER itu menjadi pak turut si Ahli Politik itu....

BErlagak kaya... mujur si Ahli Politik yang hulurkan duit dengan tujuan menampung kerugian yang aku alami...


Si Driver umpama Tahi ANjing...!!!!
Si Driver umpama Kutu Babi....!!!!

Kanapa Driver Ahli Politik berlagak seperti mempunyai KUASA YANG MAHA HEBAT....

Kebalkah si Driver itu dari Undang-undang sekular tanah melayu peninggalan sang penjajah....????

Hebatkah menjadi DRIVER Ahli Politik.....

Terasa ini aku menempel gambar kereta si Driver Ahli Politik buatan malaysia berwarna hitam yang paling mahal berserta nombor plat yang HANTAM binatang cerdik pandai aku...dalam BLOG aku nih...

HUH....
apa-apa pun.. NOMBOR 56 akan aku BANNED... 123....50.51.52.53.54.55.57..... -tiada ruang bagi 56-

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Marah?? Kalau marah ni nak kena jual!!..

mamat khalid berkata...

sesiapa yg pernah mengalaminya akan lebih memahami

Fa-T berkata...

hukum dunia... kejap atas kejap bawah.. kadang2 kite terlalu lama kat atas kita lupa...

skudeng